3 mars 2013

10 saker om mig


1. Ingen dag är en bra dag utan musik. Har musik i högtalarna 24/7.
2. Min största fobi är fötter! Har strumpor på då jag sover hos andra
och jag måste tvätta nya strumpor innan jag använder dem 1a gången.
3. Då jag var yngre måsta jag ha ''jämnt på båda sidorna av kroppen.''
Om jag steg på en tröskel med ena foten måsta jag göra samma med den andra
4. Jag hatar bananer. Jag klarar inte ens av lukten av dem.
5. Jag har lite klaustrofobi.
6. Jag dricker åtminstone 1,5 l cocacola per dag.
7. Jag har astma.
8. Jag får alltid höra att jag är blondast och osmartast av alla jag umgås med men
ändå är jag inte den som aldrig förstår.
9. Jag heter jennaelin på instagram.
10. Jag kan gå på bio bara för att äta popcornen. Filmen behöver inte vara speciellt
bra. Så länge jag får popcorn och coca cola.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar