1 januari 2013

gott nytt år!


2013. Firade nyåret i Kimito iår och det var helt kiva.
Pojkarna fixade något jag inte ens vet vad var,
och vi andra var bara med :)
Håller annars på att bli sjuk efter igår.
Vet inte vad jag annars ska berätta, glömde såklart
kameran hemma så har inte ens några bilder..

2012 var ett helt bra år. Hände mycket bra saker
tillika som det hände dåliga saker. Men det händer
alltid sånt antar jag men bästa året hittills ivf!
Har gjort mycket jag aldrig trodde jag skulle våga,
lärt känna nya människor, fått bättre självförtroende,
tagit traktorkort, varit på några konserter, blivit
konfirmerad, varit med i luciatåget osv.




började träna lite igen, dock har det inte blivit något på
ett tag..

madonna med kusin


var efter min mopo

nagu

konfirmerad

lucia


tunnhamn

halloween

på norrskata med madde

swedish house mafia






jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar