24 november 2012

live you life while you can!



Tänkte börja min nya blogg positivt. Inte bara för att
jag behöver tänka lite positivt emellan utan också för
att min förra blogg ofta var ganska negativ.
Jag gjorde en ny eftersom bildarkivet blev fullt eller något
och jag hade inte hjärna att lista ut hur man skulle fixa det.

Skulle vädligt gärna fortsätta blogga på min gamla istället
för jag hatar förändringar, även när det gäller min blogg.
Har bara bytt en gång förut eftersom jag som person hade
ändrat så mycket genom åren. Har fortfarande båda mina
bloggar kvar och då jag ser på mina första inlägg funderar
jag om det faktiskt var jag som skrev. Jag har ändrat så
mycket, fått bättre självförtoende, gått igenom både bra
och dåliga saker. Saker jag inte ens trodde jag klarade
av. Men de sakerna har gjort mig till den jag är idag.
Det är inte mycket jag ångrar, även om jag skulle ha
gjort saker annorlunda ifall jag skulle gå tillbaka.

Anyway: Jag är en tjej som fyller 15 om mindre än två
veckor, oftast glad men väldigt negativ. Jag bor på en
liten ö i svenskfinland och går sista året i grundskolan.
Jag är väldigt envis och jag gör mitt bästa för att få min
vilja igenom. Jag älskar mina vänner och familj men
jag blir ofta sjukt irriterad på småsaker, ibland visar
jag det och ibland inte. Tänker inte börja berätta något
nogrannare nu eftersom ni säkert redan har tröttnat
så skriver mera sen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar